Nordfyns Gymnasium

Timerester primært i bioteknologi, fysik, idræt, kemi og matematik

Nordfyns Gymnasium søger undervisere til timerester primært i bioteknologi, fysik, idræt, kemi og matematik. Stillingerne kan søges som deltids- eller fuldtidsstilling, og som fastansættelse eller vikariat afhængig af fag og fagkombination med andet gymnasierelevant fag.

Tiltrædelse er pr. 1. august 2024.

Nordfyns Gymnasium lægger vægt på et godt læringsmiljø med høj faglighed og trivsel. Vi har en velfungerende elevgruppe og en omgangsform præget af åbenhed lærere og elever imellem. Vi tilbyder et godt arbejdsklima, en bærbar computer og en personlig arbejdsplads.

Vi forventer, at du brænder for uddannelse af unge, og at du kan give elever med- og modspil. Du er en stærk formidler og har et tydeligt didaktisk fokus. Du bidrager gerne til samarbejde og videndeling og har lyst til at præge skolen.

Om Nordfyns Gymnasium

Nordfyns Gymnasium er opført i 1981 som et 6-sporet alment gymnasium. I skoleåret 2024/2025 har vi 18 STX klasser fordelt med 6 spor på hver årgang ca. 470 elever og godt 50 ansatte.  Bygningen er opdateret og velindrettet med betydelig fleksibilitet i forhold til pædagogisk praksis. Gymnasiet har særdeles velegnede naturvidenskabs-, musik- og idrætsfaciliteter. Gymnasiets optagelsesområde udgør et stort geografisk område. Eleverne kommer fra Nordfyns Kommune, Odenses nordvestlige del samt Vissenbjergområdet. Skolen lægger stor vægt på samarbejde med områdets folkeskoler, lokale virksomheder og de videregående uddannelser.

Vil du vide mere
Du kan læse mere om skolen på vores hjemmeside www.nordfyns-gym.dk.

Du er velkommen til at kontakte rektor Kurt René Eriksen (tlf. 20 26 67 19) eller vicerektor Jeppe Bregenov-Pedersen (tlf. 21 29 73 00).

Løn- og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst mellem Staten og GL.

Send din ansøgning til
Søg stillingen ved at klikke på "SØG JOBBET" nederst på siden og sørg for, at ansøgningen i en samlet pdf-fil (motiveret ansøgning på højst 1 side, CV og relevante eksamenspapirer) er os i hænde senest den 10. maj 2024.

Vi indkalder løbende til samtaler, også inden opslagets udløb.

Nordfyns Gymnasium
    Højagervej 25, 5471 Søndersø