Risskov Gymnasium

Ledige timer på Risskov Gymnasium

Vi søger en eller flere lærere til fagene tysk og erhvervsøkonomi, evt. i kombination med et andet gymnasierelevant fag. I det kommende år forventer vi har have tre ledige hold i tysk og tre ledige hold i erhvervsøkonomi. Vi vil gerne have en lærer, som kan dække begge fag, men vi opfordrer også lærere med kompetence i det ene af de to fag til at søge.

Vi ønsker os en fagligt dygtig kollega, som både alene og i samarbejde med kolleger har lyst til og mod på at skabe en god skolehverdag for vores elever med vægt på faglighed, rummelighed og fællesskab.

Risskov Gymnasium ligger i det nordlige Aarhus,og er en skole med ca. 700 elever. Skolen er udnævnt af Friluftsrådet til Grøn Gymnasieskole, og vi lægger i det daglige vægt på bæredygtighed. Man man læse mere om skolen her: www.risskov-gym.dk

Vi foretrækker færdiguddannede kandidater, men studerende på sidste del af studiet er også velkomne til at søge et vikariat. Løn- og ansættelsesforhold følger den overenskomst, som er indgået mellem Staten og GL.

Motiveret ansøgning sendes via www.gymnasiejob.dk vedhæftet cv, eksamenspapirer og evt. udtalelser senest d. 8. maj. Stillingen er både opslået som fast stilling og som vikariat - man er i ansøgningen velkommen til at notere, hvis kun fast stilling har interesse.

Eventuelle spørgsmål kan rettes til rektor Gitte Horsbøl: gh@risskov-gym.dk

Risskov Gymnasium