Campus Odsherred

Gymnasielærere til en række fag til Campus Odsherred

Campus Odsherred i Asnæs søger dedikerede, fagligt dygtige og ambitiøse kolleger, der kan undervise i matematik, virksomhedsøkonomi, erhvervsjura, international økonomi, idræt og fysik evt. i kombination med en af gymnasierækkens andre fag. Lærere, der har lyst til at blive en del af Campusfællesskabet, og som vil være med til at videreføre og styrke ånden på vores fælles Campus. På Campus har vi de gymnasiale ungdomsuddannelser HF, STX og HHX foruden 10. klasse og nogle erhvervsuddannelser. Undervisningen vil primært foregå på de gymnasiale uddannelser, og der kan i mindre grad forekomme undervisning på de andre uddannelser. Ansættelserne kan være som fastansættelse eller i vikariat.

Vi forventer af dig:

At du holder af at undervise, både i dit eget fag og i tværfaglige samarbejder. At du sammen med resten af skolens medarbejdere vil være med til at skabe spændende og mangfoldige læringsmiljøer og er klar til at indgå i pædagogiske, faglige og didaktiske samtaler med dine kolleger, for derigennem at udvikle eleverne fagligt og socialt. Du har gode relationskompetencer, og er tryg ved at bringe dem i spil i undervisnings- og klasserummet. Du har mod på rollen som gymnasielærer – ikke kun undervisning, men også det kollegiale samarbejde og det, der ligger rundt om undervisningen som frivillige aktiviteter mv.

Vi forventer, at du har undervisningskompetence i dine fag. Det vil være en fordel, at du har pædagogikum, men det er ikke et krav.

Om os:

Som nyansat på Campus Odsherred får du tildelt en erfaren kollega som mentor. Du bliver en del af et levende fagligt fællesskab med lærere, der interesserer sig for fag, elever, didaktik og faglig og pædagogisk sparring.

Campus Odsherred er en del af Nordvestsjællands Erhvervs- og Gymnasieuddannelser (NEG). Vi har en rar arbejdsplads, kendetegnet ved nærhed og kendskab til elever og kollegaer.  Vi er 45 lærere og ca. 440 elever. Campus har pt. afdelinger i Asnæs og Fårevejle i det naturskønne Odsherred, 1 times kørsel fra Rådhuspladsen i København. Vi er midt i en spændende udvikling, hvor vi samler vores aktiviteter i Asnæs. Derfor er vi i gang med et større byggeprojekt med udvidelse og ombygning af undervisningsfaciliteter i Asnæs til et nyt og moderne Campus Odsherred.

Visionen for Campus Odsherred er at ’samle det bedste i Odsherred’ og skabe et stærkt og bæredygtigt uddannelsesmiljø med en bred række af ungdomsuddannelser, der åbner muligheder for alle unge i Odsherred. Visionen er desuden, at Campus Odsherred skal være en levende del af lokalmiljøet og medskaber af et inspirerende ungdomsmiljø med tilbud og muligheder efter undervisningens ophør.

Du kan læse mere om Campus Odsherred på www.campusodsherred.dk. Du er velkommen til at kontakte konstitueret rektor Søren Goth på go@campusodsherred.dk/24820874 for yderligere information.

Løn- og ansættelsesvilkår

Afhængig af din fagkombination tilbyder vi både fastansættelse og tidsbegrænset ansættelse. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem Staten og Gymnasieskolernes Lærerforening.

Vi forventer at besætte ca. tre stillinger

Send din ansøgning med bilag til job@neg.dk. Husk at skrive i emnefeltet, at du søger stillingen på Campus Odsherred.

Ansøgningsfristen er den 7. maj 2024. Vi afholder løbende samtaler.

Tiltrædelse: Ansættelsen er pr. 1. august 2024.

Alle interesserede, uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

Campus Odsherred
    Åstoftevej 34, 4550 Asnæs
    Region Sjælland
    Fysik & Idræt & Matematik & International økonomi & Virksomhedsøkonomi & Erhvervsjura