Morsø Gymnasium

Pædagogikumstilling dansk og musik

Morsø Gymnasium søger kandidat, som er uddannet i dansk og musik.

Morsø Gymnasium er et alment gymnasium med 8 klasser, 200 elever og 22 lærere. Skolen er præget af mangfoldighed, nærhed og højt til loftet. Vi prioriterer faglighed, fællesskab og dannelse i hverdagen og samarbejder med det omgivende samfund. Den lærer, vi søger, har lyst til at arbejde med vores søde unge og bidrage til at danne dem til livsduelighed, mod på tilværelsen og glæde ved livet.

Morsø Gymnasium sørger i første omgang for, at egnens unge får en rigtig god studentereksamen og kommer godt videre i livet, men vi er også en skole for elever udefra. Vi tiltrækker dramaelever til vores egen Drama A og dygtige håndboldtalenter i tæt samarbejde med Mors-Thy Håndboldakademi.

Morsø Gymnasium indgår i et bygningsfællesskab med EUC Nordvest, Thy-Mors HF og VUC, folkeskolen Dueholmskolen og de to teatre, Morsø Teater og Limfjordsteatret. Vi bor i flotte bygninger tegnet af Friis og Moltke.

Hvis du vil vide mere om skolen, kan vi henvise til skolens hjemmeside www.morsoegym.dk

Nyansatte får tilknyttet en lærer, der hjælper med at falde godt til og fungerer som sparringspartner i både det praktiske, faglige og pædagogiske arbejde.

Ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem GL og staten. Ansøgere skal have faglig kompetence til undervisning i de gymnasiale uddannelser, jf. Undervisningsministeriets bestemmelser herom.

Yderligere information kan fås ved henvendelse til rektor Ann Balleby, 2344 3673

Send din ansøgning i én samlet fil via Gymnasiejob.dk senest 6. maj kl. 9.

Morsø Gymnasium
    Limfjordsvej 95, 7900 Nykøbing M