Årsvikariat i erhvervsøkonomi på Midtsjællands Gymnasium

Årsvikariat i erhvervsøkonomi på Midtsjællands Gymnasium.

Midtsjællands Gymnasium søger lærer til årsvikariat i erhvervsøkonomi til skoleåret 2024-2025.

Årsvikariatet er på 4 hold i erhvervsøkonomi C og det svarer til 48 % af fuld tid. To hold læses på MSG Haslev og to hold læses på MSG Ringsted.

Både ansøgere med og uden pædagogikum kan søge

Som nyansat lærer får man tilknyttet faglig tutor, der hjælper med både det praktiske, det faglige og pædagogiske arbejde. Hvis man endnu ikke har pædagogikum, får man derudover også tilknyttet en mentor, som hjælper og sparrer omkring undervisning og skoleårets forskellige opgaver.

Om skolen:

Midtsjællands Gymnasium er det lokale almene gymnasium i Faxe Kommune og Ringsted Kommune, hvor kommunernes unge kan tage deres ungdomsuddannelse. Vi er det eneste stx- gymnasium i Danmark, som har to fysiske udbudssteder. Det giver spændende muligheder for at skabe en skole med en krop og to hjerter - og det håber vi, at du vil være en del af.

Vi er en skole, hvor gensidig respekt, hjælpsomhed og god omgangstone præger vores dagligdag. Vi stræber efter at være en god og åben arbejdsplads, hvor både ansatte og elever kan bidrage til fællesskabet og kan udvikle sig fagligt og personligt.

Midtsjællands Gymnasium består af to undervisningssteder - en afdeling i Haslev og en afdeling Ringsted. Der er 68 lærere ansat på MSG og ca. 25 af dem underviser på begge afdelinger. Ved ansættelse forpligter man sig til at kunne undervise på begge afdelinger.

På vores afdeling i Haslev er der ca. 335 elever fordelt på 11 gymnasieklasser og 2 hf-klasser og på vores afdeling i Ringsted er der ca. 290 elever fordelt på 11 gymnasieklasser.

Hvornår ansøge:

Motiveret ansøgning sendes via gymnasiejob og skal være os i hænde senest d. 21. maj kl. 12.00. Vi holder løbende samtaler, så hold dig ikke tilbage med at sende en ansøgning.

Du kan læse mere om skolen på hjemmesiden – www.msg-gym.dk eller kontakte skolens rektor Lene Eilertsen for yderligere informationer på mobil 30460022.

Løn og ansættelsesforhold er ifølge overenskomst med GL.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Midtsjællands Gymnasium
    Skolegade 31, 4690 Haslev