Annoncér på Gymnasiejob.dk

Danmarks mest attraktive jobportal for gymnasiestillinger siden 2001

Gymnasiejob.dk er en jobportal, der siden 2001 har været Danmarks mest attraktive portal for kandidater, der søger job i den gymnasiale sektor eller job relateret hertil. Portalen samler gymnasiale undervisnings- og lederjobs fra hele landet, har mere end 1,5 mio besøg årligt og mere end 7.000 aktive jobsøgere.

Gymnasiejob.dk består af et e-rekrutteringssystem og en jobportal og har hidtil kun været tilgængelig for skoler, der var medlem hos en af foreningerne bag portalen; Danske Gymnasier, Danske HF & VUC eller Danmarks Private Skoler.

Ikke-medlemmer kan nu tilkøbe sig adgang til at annoncere

Nu er det muligt for andre at kunne benytte Gymnasiejob.dk til deres jobannoncering. Eneste krav er at den opslåede stilling er relateret til gymnasial undervisning.

Vælg mellem enten abonnement eller enkelt stillingsopslag:

Abonnement

Indeholder

12 mdr abonnement pr. arbejdssted
Virksomhedsprofil på system og mulighed for at administrere flere arbejdssteder
Mulighed for at kandidater kan abonnere på dit arbejdssted
Ubegrænset adgang til komplet og brugervenligt E-rekrutteringssystem*
Direkte eksport til Jobnet.dk
Udvidet statistik
Fri support

Op til 10 publicerede opslag, kr. 35.000 pr. år**
Ubegrænset antal publicerede opslag, kr. 50.000 pr. år
BESTIL

Fra 35.000,-

Enkelt stillingsopslag

Indeholder

Adgang til annoncørportal på Gymnasiejob.dk
Adgang til at oprette og administrere egne annoncer
Opslagsstatistik
Fri support

1 opslag, kr. 10.000
BESTIL

Fra 10.000,-

Alle priser er ekskl. moms.

* Herunder at kunne anvende systemet til andre stillingskategorier og publiceringer end Gymnasiejob.dk, ”widget” til visning af stillinger på egen hjemmeside og funktion til handicappedes påberåbelse af fortrinsret til samtale.

** Prisen er pr. arbejdssted. Efterfølgende arbejdssteder under samme institution får 30% rabat (er 1. arbejdssted en del af samme institution som et medlem hos en af foreningerne bag Gymnasiejob.dk opnås allerede 30% rabat for dette).

Kontakt os

Hvis du har spørgsmål ifm. adgang til Gymnasiejob.dk eller ønsker mere information om mulighederne på portalen, kan du kontakte kontaktchef Niels Henrik Duevang på 2819 3336 eller skrive til nh@gymnasiejob.dk.