Københavns åbne Gymnasium

Københavns åbne Gymnasium søger lærere

Københavns åbne Gymnasium søger undervisere indenfor gymnasiets fagrække til besættelse 1. august 2024. Af særlig interesse har fransk, tysk, latin, matematik, kemi, religion, engelsk, samfundsfag og erhvervsøkonomi. Kandidater med mediefag, filosofi, musik, spansk og psykologi kan ikke forvente at komme i betragtning. Der kan både være tale om fastansættelse og vikariater, og vi opfordrer alle interesserede - uanset alder, køn, religion eller etniske tilhørsforhold - til at søge stillingen.

På KG lægger vi vægt på at udvikle hver enkelt elev fagligt og menneskeligt i de fællesskaber, undervisningen og KG kan tilbyde. Vi har mange udadvendte aktiviteter, en satsning på idræt og et virkeligt aktivt musikliv af høj kvalitet. Derudover har vi også fokus på bæredygtighed, og vi arbejder målrettet med bæredygtighedsdidaktik f.eks. i vores udendørs klasselokale Oasen.

Københavns åbne Gymnasium er beliggende i Valby, og vi har et mangfoldigt elevgrundlag og en dygtig og engageret gruppe lærere. Vi udbyder både STX og HF, og vi er knap 1000 elever og 100 lærere. Vi forventer, at du som lærer er optaget af at udfordre og inspirere alle elevtyper, og at du har lyst til at gøre en forskel.

Nye kolleger bliver godt modtaget, og vi har mentorer for alle nye kolleger og didaktisk støtte og sparring for nye undervisere.

Læs mere om Københavns åbne Gymnasium på kg.dk eller kontakt uddannelsesleder Christine Friis Lippert på 26 71 44 01 eller cl@kg.dk for at høre nærmere om stillingerne.

Ansøgning, cv og relevante bilag sendes via gymnasiejob.dk senest 1. maj, men gerne før, da vi løbende afholder samtaler.

Københavns åbne Gymnasium
    Sjælør Boulevard 133, 2500 Valby