Vikar i engelsk

Randers HF & VUC søger en vikar til engelsk niveau B med tiltrædelse 3. januar 2019. Vikariatet er på ca. 680 timer fordelt på resten af skoleåret.

Randers HF & VUC er en stor skole med både VUC og 2-årigt HF.  Vi har omkring 1500 kursister og 130 medarbejdere i gode fysiske rammer. Vi sætter en ære i at levere høj kvalitet til den enkelte og arbejder på at sikre de bedste rammer for læring for skolens forskellige målgrupper.

I de seneste år har vi haft fokus digitalisering og optimal løfteevne for den enkelte elev. Vi tilbyder en skole med fleksible arbejdstider og et miljø, der udvikler sig i takt med vores omverden.

Kvalifikationer

  • Du har en nytænkende og udforskende tilgang til læring og en naturlig trang til at udvikle sammen med andre
  • Du har blik for trends inden for dine fag og kan bidrage med nytænkning i faggruppen
  • Du er fleksibel og er ikke bange for at lege med it i din undervisning
  • Du er åben og god til at skabe relationer i mødet med elever og kolleger
  • Du er en inspirerende person og en god teamspiller
  • Du kan undervise i engelsk

Løn og ansættelsesforhold

Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst mellem GL og Finansministeriet.
Ansættelsen sker med ansættelse pr. 3. januar 2019.

Ansøgning og yderligere oplysninger
Nærmere oplysninger kan du få hos uddannelseschef Else Storgaard Jacobsen på telefon 8711 7718.

Send din ansøgning elektronisk, mærket ”HF ansøgning”, til: job@randershfvuc.dk

Deadline for ansøgning er den 13. december 2018 kl. 12:00

Flere oplysninger om skolen finder du på www.randershfvuc.dk

Vi opfordrer alle interesserede uanset alder, køn og etnisk tilhørsforhold til at søge stillingerne.

Fakta

  • Arbejdssted
    Randers HF og VUC
  • Adresse
    Nålemagervej 110, 8920 Randers NV
  • Undervisningsfag
    Engelsk
  • Stillingskategori
    Vikariat
  • Ansættelsesforhold
    Deltid
  • Geografi
    Region Midtjylland
  • Ansættelsens start
    01-01-2019
  • Jobnr.
    62754
  • Ansøgningsfrist
    14-12-2018
Opret jobagent
På baggrund af dette job