Gentofte HF

Timerester i engelsk og religion

Gentofte HF søger fra januar 2022 frem til udgangen af skoleåret lærere til timerester og et barselsvikariat.

Timerne er i fagene engelsk og religion.

Det omhandler fire hold på 1.HF i engelsk B, et engelsk A hold på 2.HF og tre religion C hold på 1.HF som indgår som en del af den Kultur- og samfundsvidenskabelige faggruppe.

Vi modtager gerne ansøgninger fra kandidater, der kan dække fagene i kombination. Derudover kan der blive lagt yderligere arbejdsopgaver ind i stillingerne.

Du er muligvis den vi søger, hvis du

  • Holder af at undervise
  • Synes det er sjovt at tage ansvar i forhold til at flytte unge mennesker både fagligt og socialt.
  • Synes det er spændende at samarbejdede med skolens andre lærere og øvrige personale om at skabe den bedst mulige uddannelse og den bedst mulige uddannelsesinstitution.

Om Gentofte HF

På Gentofte HF lægger vi vægt på at vores elever opnår et så højt fagligt niveau som muligt, og at de trives mens de går her. Vores lærer-elev relationer er præget af gensidig respekt og lyst til at ville hinanden. 

Gentofte HF er en overskuelig og hyggelig skole, som alle ansatte og elever værner om. Skolen er velholdt og ligger i smukke omgivelser ved Gentofte Sø. Der er et stærkt sammenhold i lærerkollegiet, og vi synes selv vi tager rigtig godt imod nyansatte.

Hvis du kan se dig selv som en del af dette, opfordrer vi dig til at søge job hos os. Du er også velkommen til at skrive og høre nærmere hos vicerektor Lars Jensen på mail lj@ghf.dk.

Ansøgning, CV og kopi af eksamensbeviser sendes via gymnasiejob.dk og skal være modtaget senest 12. december 2021.

 

Søg jobbet

Fakta

  • Arbejdssted
    Gentofte HF
  • Adresse
    Dahlénsstræde 5, 2820 Gentofte
  • Undervisningsfag
    Engelsk & Religion
  • Stillingskategori
    Barselsvikariat & Underviser
  • Ansættelsesforhold
    Timerester
  • Geografi
    Region Hovedstaden
  • Ansættelsens start
    22-11-2021
  • Jobnr.
    65177
  • Ansøgningsfrist
    12-12-2021
Opret jobagent
På baggrund af dette job