Fastansættelser og vikariater på HHX ved Uddannelsescenter Holstebro

• Brænder du for at undervise og kan du møde vores fantastiske HHX-elever i øjenhøjde?
  • Brænder du for at undervise i et gymnasiemiljø, hvor høj faglighed, personlig udvikling, virkelighedsnær og eksperimenterende undervisning er i højsædet?
  • Brænder du for at arbejde sammen med dygtige kollegaer, som har eleverne, deres læring og velbefindende i fokus?

Så er dette måske et job for dig!

Om jobbet

Vi søger dygtige og engagerede kollegaer med undervisningskompetence i HHX-fagrækken, da vi fra næste skoleår har flere ledige stillinger. Der er tale om både faste stillinger og årsvikariater.

Vi lægger vægt på høj faglighed, et godt elevmiljø og en rummelig skolekultur. Gymnasiets erhvervsrettede profiler betyder, at vi integrerer praksis- og anvendelsesorienterede elementer i den daglige undervisning, bl.a. i form af projekt- og caseundervisning.

Vi brænder for at løfte vores elever fagligt, og vi kerer os om deres personlige og sociale trivsel. Det bevirker, at eleverne på UCH’s to gymnasier klarer sig godt, og for begge gymnasier gælder, at de konsekvent ligger højt blandt landets øvrige HHX´er og HTX´er, målt på deres gennemsnit o.a. Den position ønsker vi at fastholde.

Din profil

Vi forventer, at du har en relevant kandidatuddannelse eller tilsvarende niveau og undervisningskompetence i afsætning, virksomhedsøkonomi, erhvervsjura, innovation, matematik eller psykologi gerne i kombination med et andet gymnasierelevant fag. Andre fagkombinationer og enkeltfagskompetencer kan også have interesse.

Udover at du er fagligt dygtig, er du også en god formidler. Du har lyst til at motivere og inspirere eleverne til at engagere sig i dine fag, og du kan både lede et klasserum og gå i dialog med dine elever og være naturlig rollemodel.

Du ved at underviserjobbet handler om mere end blot undervisning, så det falder dig naturligt at have fokus på det relationelle og engagere dig i skolens faglige og sociale aktiviteter.

Vi tilbyder

Du bliver del af en arbejdsplads, hvor både elevers og ansattes trivsel og engagement prioriteres højt. Vi ønsker at være en arbejdsplads med en åben, respektfuld og anerkendende omgangstone, hvor ledelse og medarbejdere i fællesskab løser hverdagens udfordringer til gavn for vores elever.

Vi forstår, at et moderne arbejdsliv kan have mange dagsordener. Vi prioriterer en fælles løsning af kerneopgaven, og tilbyder høj grad af fleksibilitet for den enkelte indenfor den ramme.

Vores undervisere er organiseret i faggrupper, hvor samarbejde, sparring og videndeling er i højsædet. Du bliver dermed del af et dynamisk miljø blandt gode og engagerede kollegaer, og hvor du selv er med til at udfylde rammerne for jobbet og din fremtidige faglige og personlige udvikling.

Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst for området.

Ansøgning

Har du spørgsmål til stillingerne, er du meget velkommen til at kontakte rektor Susanne Rasmussen 99 122 310 eller på mail sr@ucholstebro.dk

Ellers sender du en motiveret ansøgning, dit CV og relevante eksamenspapirer via linket.

Ansøgningsfristen er onsdag den 1. maj 2024. Vær dog opmærksom på, at vi planlægger at afholde ansættelsessamtaler løbende.

Vi opfordrer alle kvalificerede uanset personlig baggrund til at søge stillingerne.

Vi forventer ansættelsesstart den 1. august 2024.

Vi ser meget frem til at høre fra dig.

Om os

Uddannelsescenter Holstebro er en af områdets største uddannelsesinstitutioner. Gymnasierne (HHX, HTX og EUX Tech) har fælles ledelse og administration og drives som én enhed. På vores gymnasier er der pt. 87 ansatte og ca. 950 elever.

Se mere på www.ucholstebro.dk

Uddannelsescenter Holstebro