Undervisere til hhx i Haderslev

Det Blå Gymnasium Haderslev Handelsskole søger undervisere med tiltrædelse pr. 1. august 2024.

Vi søger undervisere med undervisningskompetence i fagene international økonomi, afsætning, virksomhedsøkonomi, dansk og historie.

Der er tale om 2 faste stillinger i den økonomiske fagrække samt 1 årsvikar på deltid (ca. 70%) i dansk og historie.

Kompetenceprofil

Det forventes, at

• du har en uddannelse på kandidatniveau, der giver undervisningskompetence i et af de nævnte fag.
  • du er samarbejdsvillig og har let ved at omgås både elever, kolleger og ledelse.

Desuden forventer vi, at

• du har lyst til at arbejde med unge mennesker i alderen 15 til 19 år og ud over det faglige engagere dig i for eksempel studieture og aktivitetsdage.
  • du har interesse og lyst til at arbejde i en teamorienteret undervisningsstruktur, der forudsætter tæt samarbejde.
  • du har lyst til at indgå i den fortsatte udvikling af hhx og eux på Det Blå Gymnasium, hvor vi pt. har 14 klasser med ca. 380 elever, fordelt over 3 årgange.

Ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og den forhandlingsberettigede organisation. Ansøgere med ønske om deltidsansættelse er velkomne til at søge.

Ansøgning

Ansøgning mærket ”Underviser til hhx” bedes sendt til info@hhs.dk. Ansøgningsfristen udløber mandag d. 13. maj 2024 kl. 12.00.

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte uddannelseschef Mette Grøn på tlf. 41105248. Du kan desuden læse mere om vores skole på www.detblaagymnasium.dk

HADERSLEV HANDELSSKOLE
    Kroghs Kobbel 2, 6100 Haderslev