Vestjysk Gymnasium Tarm

VGT søger underviser i matematik

Vestjysk Gymnasium Tarm søger en underviser i matematik, gerne i kombination med et andet fag. Der er som udgangspunkt tale om en fast stilling på fuld tid.

Er du vores nye matematiklærer? Brænder du for eleverne og for dit fag? Er du nysgerrig og glad for at samarbejde med unge i alderen 15 – 20 år? Vil du være en del af vores undervisningsfællesskab? Ønsker du at udvikle dig som underviser, og har du lyst til feedback og sparring med kolleger og ledelse?

Vestjysk Gymnasium Tarm tilbyder et spændende job med engagerede og arbejdsomme elever. Vores værdier er faglighed, fællesskab, nysgerrighed og respekt. Værdierne er vigtige for os, og ligger til grund for vores fælles arbejde med eleverne. Hos os er du aldrig helt alene om opgaverne. På VGT lægger vi derfor vægt på, at vores lærere ønsker og er gode til at samarbejde om deres faglige og pædagogiske udvikling. Vi tager udgangspunkt i elevernes behov og forudsætninger. Kerneopgaven er elevernes læring, og vi har et særdeles velfungerende fællesskab blandt lærerne, og du får venlige og højt kvalificerede kolleger, der står klar med hjælp og sparring.

Vi forventer, at du er i stand til at sætte eleven i centrum. Du skal have lyst og vilje til at dygtiggøre dig som underviser og til at indgå i en dialog med kolleger og ledelse om arbejdet med eleverne. Også kandidater, der endnu ikke er helt færdige med uddannelsen, kan komme i betragtning til stillingen. Pædagogikum er ønskeligt, men ikke et krav.

Samtaler afholdes uge 20.

Du kan se mere om Vestjysk Gymnasium Tarm på vgt.dk

For yderligere information kan du kontakte rektor Catarina Kastrup tlf. 22281368 eller vicerektor Mikkel Mathiasen tlf. 25282934.

Vestjysk Gymnasium Tarm
    Skolegade 15, 6880 Tarm