Varde Gymnasium

Årsvikariat i matematik

Varde Gymnasium har en ledig stilling som årsvikar i perioden 1. august 2024 til 31. juli 2025.

Årsvikariatet er en deltidsstilling med undervisning af to hold i matematik. Det årligt timetal er 650 timer svarende til 14,3 timer ugentligt.

Både ansøgere med og uden pædagogikum kan komme i betragtning.

Om gymnasiet:
Varde Gymnasium er et moderne gymnasium med 500 elever og 50 engagerede og dygtige lærere. Gymnasiet tilbyder samfundsfaglige, musiske, sproglige og naturvidenskabelige studieretninger på STX og HF og et spændende studiemiljø baseret på faglig fordybelse og fællesskab.
Varde Gymnasium ligger i særdeles smukke rammer i skøn natur og med bl.a. ny idrætshal og særdeles attraktive faciliteter til de musiske og naturvidenskabelige fag.

Gymnasiet er en del af Campus Varde med et fælles uddannelsesmiljø for i alt 1.100 elever.

Miljøet på gymnasiet er stærkt præget af en stor fællesskabsfølelse. Vi gør meget for, at alle kender alle og kan trives i et fælles miljø præget af en uformel og humoristisk omgang med hinanden. Varde Gymnasium samarbejder lokalt og regionalt med både erhvervslivet og kultur- og uddannelsesinstitutioner og har tillige et globalt udsyn.

Du kan læse mere på www.vardegymnasium.dk

Vores værdigrundlag:
Varde Gymnasium har et stærkt værdigrundlag, der giver eleverne mulighed for at udvikle sig til hele mennesker i et stærkt fagligt miljø. Værdierne, der mærkes i skolens daglige virke, er:

• Faglig fordybelse og trivsel
  • Nærhed og demokrati
  • Rummeligt fællesskab med mangfoldighed
  • Kreativt miljø og engagement
  • Udadrettede aktiviteter og ansvar

Vi søger en underviser, der motiveres af og evner at bidrage til dette værdigrundlag sammen med kollegaerne, og som vil være med til at videreudvikle en allerede meget velfungerende uddannelsesinstitution og arbejdsplads med et markant fagligt engagement og høj trivsel blandt ansatte og elever.

Løn- og ansættelsesforhold
Ansættelsen er omfattet af overenskomst mellem Finansministeriet og Gymnasieskolernes Lærerforening for lærere og pædagogiske ledere ved gymnasieskoler.

Ansøgning:
Du søger stillingen via www.gymnasiejob.dk

Ansøgningsfrist er tirsdag den 21. maj 2024 kl. 10.00. Der afholdes løbende samtaler.
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved rektor Jens Frederik Justsen på jj@vardegymnasium.dk eller på telefon 75221611/54583939.

Varde Gymnasium
    Frisvadvej 72, 6800 Varde