Niels Steensens Gymnasium

Niels Steensens Gymnasium søger en Kinesisklærer

Niels Steensens gymnasium søger kinesisklærer til et 3.g hold

Vi søger en kinesisklærer efter sommerferien til et 3.g kinesisk A-niveau hold. Ansættelsesgraden er afhængig af evt. andet fag, men varer et skoleår.

NIELS STEENSEN - Grundskole og Gymnasium er beliggende i hjertet af Østerbro lige ved metroen/Fælledparken, og er det eneste katolske gymnasium i Danmark. Skolen er grundlagt af Jesuiterordenen i 1950 og har historisk forankring, stolte traditioner og et stærkt værdigrundlag, der lever i hverdagen. Vi holder til i en gammel bygning fra 1914 og lige har vi ca. 750 elever - 500 i grundskolen og 250 i gymnasiet med 4 klasser på hver årgang. Dertil kommer knap 100 engagerede medarbejdere.

Vi søger en dygtig lærer, der har lyst til at arbejde på vores lille gymnasium hvor der er fokus på eleverne, trivsel og læring. Vi tilbyder et hyggeligt godt arbejdsmiljø med gode forhold for lærerne, hvor alle er med til at tegne og bære skolens profil.

Har du spørgsmål til stillingsopslaget, er du velkommen til at kontakte rektor Louise Holte på lh@nsg.dk eller på 44126456.

Send din ansøgning vedlagt CV og eksamenspapirer via gymnasiejob.dk. Ansøgningsfrist fredag 31. maj 2024. Samtaler afholdes løbende og alle ansøgere får besked efter afsluttet ansættelsesproces.

Niels Steensens Gymnasium
    Sankt Kjelds Gade 7, 2100 København Ø