Nærum Gymnasium

Informatik på Nærum Gymnasium

Nærum Gymnasium søger en lærer i informatik eventuelt i kombination med andet fag fra gymnasiefagrækken. Det kan være som en fast stilling eller som et årsvikariat afhængigt af fagkombinationen. Både kandidater med og uden pædagogikum opfordres til at søge.

En af skolens bærende værdier er ’Højt til loftet’, og denne værdi præger det daglige arbejde og omgangstonen. Der er mod til at prøve nye veje og være åbne overfor den mangfoldighed af strømninger, som et moderne gymnasium navigerer i. På den baggrund søger vi at leve op til NAG’s eksistensberettigelse: at udfordre eleverne fagligt og personligt og at sikre dem et givende skoleforløb med et højt udbytte og højt humør.

Nærum Gymnasium blev etableret i 2003 i nye bygninger, hvor arkitektur og pædagogik er tænkt sammen for at danne de bedste rammer for elever og medarbejdere. I dag har Nærum Gymnasium ca. 1100 elever fordelt på 42 klasser og ca. 100 lærere.

Yderligere information på www.nagym.dk

Ansøgning sendes til nagjob@nagadm.dk – som en samlet pdf-fil. Der sendes digital kvittering for modtagelse af ansøgningen. Alle ansøgere får elektronisk besked, når ansættelsesprocessen er afsluttet.

Ansøgningsfrist:  kl. 12.00 23. maj 2024

Startdato: 1. juli 2024.

Henvendelser og spørgsmål kan rettes til vicerektor Jakob Schiødt på tlf. 4511 4511.

Nærum Gymnasium
    Nærum Hovedgade 30, 2850 Nærum