Dygtig planlægger søges

Rødovre Gymnasium søger en dygtig planlægger, der kan håndtere store mængder data, skabe overblik og planlægge alt fra små aktiviteter til store og komplekse opgaver. Stillingen er nyoprettet og er en del af en større omorganisering i ledelse og sekretariat. Stillingen indgår i vores team af administrativt personale, som tilsammen servicerer elever, ansatte og ledelse med diverse opgaver. Arbejdet foregår i en vekslende og til tider hektisk hverdag, hvor mange henvender sig til sekretariatet med stort og småt, og hvor henvendelserne og udfordringerne kan stå i kø og dukke op uden varsel.

Dine arbejdsopgaver udføres i tæt samarbejde med sekretariatslederen og chefgruppen og vil primært bestå i:

• Udarbejdelse og vedligeholdelse af timefordelingsplaner over det 3-årige STX-forløb
  • Overordnet planlægning af skoleåret
  • Skemalægning af undervisningen
  • Indsamling af elevønsker blandt andet i forbindelse med studieretningsønsker, valgfag og lignende
  • Håndtering og fordeling af ovenstående elevønsker
  • Planlægning og skemalægning af aktiviteter i løbet af året
  • Daglig justering af skemaet i forhold til vikariater, møder osv.
  • Planlægning af eksamen og terminsprøver
  • Afholdelse af eksamen
  • Administration af elever med særlig eksamensafvikling
  • Administration af elever med særlige uddannelsesforløb
  • Indledende arbejde i relation til lærernes opgavefordeling

Hvis du kommer med en baggrund som underviser, vil det også være muligt at varetage undervisning i mindre omfang, såfremt det ønskes.

Derudover varetager sekretariatet blandt andet en række selvstændige arbejdsopgaver inden for økonomistyring, løn, personale, opgaveplanlægning og studie- og elevadministration.

Vi forventer, at:

• Du har indblik i livet på et gymnasium, både med hensyn til elevernes uddannelsesvilkår og lærernes arbejdsvilkår
  • Du er analytisk og formår at skabe system og mening i komplekse data
  • Du har et godt overblik og er struktureret
  • Du arbejder selvstændigt, men forstår samtidig at koordinere opgaver med dine kollegaer
  • Du kan sætte dig ind i komplicerede love og bekendtgørelser og, i samspil med ledelsen, omsætte dem til virkelighed
  • Du har solide Excel- og IT-kompetencer og kan nemt lære nye programmer at kende
  • Du er serviceminded, fleksibel og bevarer overblikket i en vekslende hverdag
  • Du kan bevare det gode humør og den gode stemning under pres
  • Du har en uddannelse, der matcher jobbeskrivelse eller erfaring fra lignende job
  • Kendskab til Lectio og DocuNote

Rødovre Gymnasium har ca. 800 elever samt ca. 100 ansatte, der sammen skaber en dynamisk ungdomsuddannelse på en fordomsfri, åben og fleksibel institution, der vægter det gode samarbejdsklima, den faglige, pædagogiske og personlige udvikling, samt den gode omgangstone mellem alle, der færdes på skolen.

Stillingen ønskes besat hurtigst muligt og senest 1. oktober 2024. Stillingen er en fuldtidsstilling. Bemærk, at en del af skolens ferieperioder er afspadsering, og derfor er den daglige arbejdstid på skoledage lidt længere end ansættelsesgraden svarer til (ca. 2 til 3 timer pr. uge).

Vi forventer at holde samtaler løbende. Har du spørgsmål vedrørende stillingen, kontakt sekretariatsleder Rie Lundbye Larsen på telefon 45115304. Yderligere information om skolen findes på www.rg.dk

Rødovre Gymnasium
    Hendriksholms Boulevard 28, 2610 Rødovre