TH. LANGS HF & VUC

Vikariat i musik - og evt. også dansk

På TH. LANGS HF & VUC søger vi en underviser på vores HF-afdeling til musik C og musik B - 2 hold i alt. Hvis du også har dansk som fag, er der muligvis yderligere 1-2 danskhold ledige til besættelse.

Vikariatet gælder foreløbigt til udgangen af september, men kan forlænges. Derefter genoptages vikariatet i en ny periode fra januar til juni 2026 med musik B samt eventuelt 2 danskhold.

Har du lyst til at være en del af vores lille skole i skoleåret 2025-26, så tøv ikke med at sende din ansøgning. Du er naturligvis også velkommen til at ringe og høre nærmere.

 

Lidt om TH. LANGS HF & VUC

Vi håber, du har lyst til at blive en del af et VUC præget af et stærkt fagligt miljø, og skønne elever og kursister.

TH. LANGS HF & VUC er placeret centralt tæt på banegården i Silkeborg. Vi er en udviklingsorienteret skole, hvor værdierne rummelighed, faglighed, fællesskaber og den enkelte kursist er vigtige begreber i vores dagligdag.

Læse mere om, hvem vi er, på skolens hjemmeside thlangshf-vuc.dk.

 

Yderligere spørgsmål

Hvis du har yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vicerektor Jimmy Zander Hagen på tlf. 2052 6067 eller på e-mail JZH@thlangshf-vuc.dk.

 

Ansøgning og tiltrædelse

Kan du se dig selv i et undervisningsjob hos TH. LANGS HF & VUC, så send din ansøgning via stillingsopslaget på gymnasiejob.dk og husk at vedhæfte relevante bilag.

Ansøgningsfristen er onsdag den 13. august 2025 eller hurtigst muligt. Vi glæder os til at høre fra dig.

 

Løn og ansættelsesforhold
Løn og ansættelse sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og Gymnasieskolernes Lærerforening.

Søg jobbet

Fakta

  • Arbejdssted
    TH. LANGS HF & VUC
  • Adresse
    Hostrupsgade 48-56, 8600 Silkeborg
  • Geografi
    Region Midtjylland
  • Undervisningsfag
    Dansk & Musik
  • Ansættelsesforhold
    Deltid
  • Stillingskategori
    Underviser
  • Ansættelsens start
    18-08-2025
  • Jobnr.
    68765
  • Ansøgningsfrist
    13-08-2025
Opret jobagent
På baggrund af dette job